söndag

ligger i skrivande stund på balkongen och solar med en tvilling bredvid mig. just nu är det molnigt och lite kyligt men laptopen värmer mitt knä som tur är, medan my ligger invirad i sin morgonrock.
får ta vara på sista helgdagen och sola, för inte blir det mycket solning när skolan börjar igen imorgon.. har man lite rast på min skola kan man smyga ner till en liten brygga vid fiskehamnen och sola.. samma brygga som jag ska kliva upp på när jag tar studenten. vi kommer med en båt och sedan hjälper rektorn varenda elev upp på bryggan och sedan står vi där och sjunger och blir fotade. ah, jag lyckas alltid vira in studenten i allt jag skriver numera.. inte många dagar kvar nu.

nä nu ska vi fortsätta sola, lyssna på miss li och bli lite mer röda.
puss!

/ kim
image5769

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0