*



Igår blev jag världens spralligaste!
När jag gick en nattpromenad med Sebastian i mörkret i Höllviken så tittade jag upp på himlen o såg en himla massa stjärnor. Jag har saknat o se stjärnorna. Malmö är så ljusförorenat att himlen knappt är svart (mer mörklila/brun). Och just när jag tittar upp så ser jag det, ett Stjärnfall! Jag kunde inte tro mina ögon! Jag vet inte om många har sett det i sitt liv eller om många bara säger att dom har sett det. Jag har själv alltid varit den "ähh jag har nog sett det" och bara levt med det men nu såg jag verkligen det :)

Såg precis ut som denna bilden, lite gulare, gick väldigt snabbt och var borta på 2 sek.

När jag gick där och höll Sebastian i handen så kunde jag inte komma på nått o önska mig. Jag blev helt ställd men sen kom jag på något bra, och denna gången var det inte "En Ponny" :)

/ My

Kommentarer
Postat av: Lundastudent

Jag såg min första i somras när jag var i Grekland, men fick sedan höra att det är väldigt vanligt och att de flesta hade sett flera stjärnfall. Jag antar att man ser det mer på olika ställen i världen.

2008-08-31 @ 16:24:52
Postat av: Magdalena

Har oxå sett ett stjärnfall, såå vackert!

2008-08-31 @ 18:28:56
URL: http://smultronros.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0