Onsdag

Godmorgon kalla Sverige!

Jag måste säga att klockan 05:40 då jag tar bussen hänger det isbitar från trädgrenarna :) det är så ruskigt kallt att jag skulle velat ha vantar o halsduk. Augusti-månad?

Igår hade jag en underbar dag med mina flickor. Först såg vi på feldubbade program på tv4+ sen gick vi till möllan o åt middag + såklart milkshake :) Det blev senare sällskapsspelet "Cluedo" och ännu mer mys i sofforna. Precis vad man orkar med och har tid för när det är jobbvecka.

Idag kommer Sebastian till mig :D Jag längtar så jag spricker. Är så glad att jag hade kunnat ställa mig på händerna o sjunga! men det gör jag inte.. tyvärr.. Han gör mig så glad och det är allt som betyder nått för mig :)

Nu är snart rasten slut men jag uppdaterar när jag kommer hem. Kanske tar en tupplur också innan han kommer? Har ju faktiskt bara sovit 4½ timme? aja.

Ha en bra Onsdag!
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0