Viktnoja

Den största nyheten i kändisvärlden just nu är Jennifer LoveHewitts stora viktras. Stjärnan har fått stå ut med mycket sedan bilder från hennes semester har skapat många löpsedlar och huvudrubriker om att hon skulle vara för  tjock.



För tjock?? Jag blir så arg när jag läser om det! Hur ser sund ut, normal ut och faktiskt riktigt snygg trots sina påstådda extra kilon.

Jaja, som med alla andra kändisar så kan dom inte stå emot trycket och nu är hon 10 kg lättare och säkert nöjd med sig själv igen.



Så synd... Så otroligt synd...

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Josse

Tycker hon inte såg särskilt sund ut, men "normal"? Javisst. Tycker hon ser mer hälsosam ut på den andra bilden men det beror väl på hur hon har gått ner dessa kilon också antar jag. Behöver inte bero på media heller för om jag inte minns helt fel så är bilderna då hon var lite större ganska gamla medan den understa är hyfsat ny. Så kanske har hon tappat vikten på ett hälsosamt sätt?

2008-08-25 @ 00:00:47
Postat av: Lina

usch hatar när media ska kalla folk för tjocka om dom har några extra kilon, hon va ju snygg på den första bilden inte kändissnygg utan äkta snygg

2010-07-15 @ 21:01:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0