blöö

oj ser att kim har lagt upp lite privata foton på bloggen, hahaha. Ni får ursäkta!
Hämnden är ljuv =D

Igår blev det inflyttningsfest hos Eric och hans kompis Julia. Var där med hela köret =D kompisar, pojkvän och en massa trevliga människor. Mycket mysigt att komma ifrån vardagen.

Har även varit i Danmark med Sebastian och ätit resturang. Min födelsedagspresent :)

Liza uppträder förresten på en tysklandsfärja och kommer hem på Måndag. Därför det inte blivit så mycket från henne.

Imorgon ska jag fly till Pappa och kisen och äta pizza.

Någon som förresten vill se Twiligt  på bio med mig? Måste se den igen! Behov!

Oj vad spritt jag skriver. Märks att jag inte finner någon ro just nu ^^ tror jag ska slå mig ner framför sex and the city-boxen.

Ha en skön kväll allihop!

/ My

Kommentarer
Postat av: Tanja

Du är inte ensam om att vilja se den igen! Är väldigt kär, köpte den tredje boken och fick ett sånt erbjudanden för två att se filmen för 140 kronor =)

2008-12-07 @ 13:27:50
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: moa

TWILIGHT MED MOS!!

2008-12-07 @ 20:27:05
Postat av: nath

jag vill se den med dig :D:D

2008-12-07 @ 22:14:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0