god jul!

idag firas det julafton här hemma hos mamma, julkänslan har faktiskt kommit tillbaka fastän att det inte syns på bloggen som är bortprioriterad för tillfälle hos en hel del av oss. jag har ju dock aldrig varit så duktig med att uppdatera så nu får jag skärpa mig ^^

vid halv tre kommer resten av familjen och vi ska äta, umgås, spela spel och dela ut julklappar. har ni tänkt på hur konstigt det känns att tänka tillbaka på förra julen? så mycket förändras på ett år.. det är nästan skrämmande.
en vit jul blev det ju inte, som vanligt. snöfallet byter högtidsdag och börjar showa off på påskafton som vanligt då! haha.. det skedde faktiskt förra året.

tänkte avsluta inlägget med en julbild på mig och elin. som firar 2,5 månader i dagarna.
puss på dig älskling

och puss på er med och god jul!



/kim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag visste inte att du var lesbisk? :)

2008-12-23 @ 19:45:58
Postat av: kim

äsch vem orkar sätta sig i fack egentligen? just nu är jag kär i elin iaf, det är det enda som spelar roll :)

2008-12-23 @ 23:32:54
URL: http://threeofakind.blogg.se/
Postat av: Anna L

åh jag håller med dig kim. O vem skall bry sig, det är du som skall må bra o ingen annan. De som inte kan glädjas med dig är antagligen bara avensjuka för att de själv inte kan följa sitt hjärta. (mORALKÄRRING ANNA HIHI)



STOR KRAM T ER ALLA

ANNA

2008-12-25 @ 15:57:09
URL: http://enoka.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0