hahaha

Jag har en vän som heter Carl. Jag har pratat med Carl i väldigt många 100 tusentals år på msn men aldrig träffats i verkligheten. Ända sedan jag var liten liten flicka har vi pratat om problem och hjälpt varann ^^
 Idag var jag, Moa och Kim utanför musikhjälpen-tältet och hejade på Kitty när en tv-man började filma oss.
När jag loggar in på msn så börjar Carl prata med mig :D

Carl säger: jag printscreena precis när du fick din luriga blick du vet? ser du?
Carl säger: Jag måste erkänna, dom zoomade in er exakt 3 gånger
Carl säger: Den sista var en kortis
Carl säger: Första var rätt lång
Carl säger: Och andra med, det var då du vinkade
Carl säger: Nu kanske det låter läskigt att jag vet exakt just det men, haha.. aja.. 3 ggr iafl , andra vinkade du 1a såg du bara allmänt SNYGG ut (Då jag smsade) haha jag blev som en liten 5 åring i en leksaks-affär när jag såg dig för du sa att ja kahnske inte skulle få se dig
Carl säger: Jag har nästan nästan sett dig irl ^^
Carl säger: fina halsduken och allt som du sa
Carl säger: när jag såg den och sen såg dig så hoppade jag nästan i stolen
Carl säger: "DET ÄR MY DET ÄR MY DET ÄR MY"
Carl säger: Jag typ satt och halvskrek här nästan när dom filmade dom där 3 fula fjortisarna som typ dansade och hoppade o allt vad dom gjorde, jag bara "MEN FILMA MY DÅ FÖR FAN"
Carl säger: filma GÄNGET liksom
Carl säger: fick jag seee moa och kim också nästan nästan nästan som på riktigt

hahaha, detta kanske låter lite galet men jag hade reagerat likadant ^^
När man har pratat i nästan varje dag i ja.. hur många år det nu blir så är det speciellt att se personen.
Sedan skickade han en printscreen från datorn han satt vid och såg oss.


Moa, Kim, Jag

hahaha. Så kul :)

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0