jordbävning



Vaknade imorse hos Sebastian i Höllviken av att det vibrerade i hela rummet. Det kändes och hördes som om fönsterna skulle sugas ut :S Svårt att förklara men rutorna buktades ut på något ljudligt sätt. Klockan var tjugo över sex på morgonen så jag var inte 100% vaken. Jag som är så rädd för tvprogrammet "Det okända" blev ju lite smått galen ^^

Det var en 4,7 av 7 på den där jordbävningsskalan. Det är inte lite det.

Men nog om jordbävningar.
Jag har köpt pocketboken "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer och är snart klar =D
Har läst 360 sidor av 415. Är på det sista nu och jag mår dåligt när jag tänker på att boken snart är slut.
Så många scener som finns i boken som de inte har tagit med i filmen. Man kan riktigt leva sig in i boken när man har en uppfattning av hur saker "ser ut".

Nu ska jag slå på tv'n.

Ha en trevlig dag

Kram
My

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj, vilken rolig och inspirerande blogg! Första gången jag hittade hit och jag kommer fortsätta att läsa! Jag har en fråga, i ett tidigare inlägg så bloggade du om en afro-locktång, var kan jag få tag på en sådan? Du var så snygg i din frisyr så jag tänkte testa om jag passar i afrolockar jag också. Tacksam för svar! :)

2008-12-17 @ 12:33:10
Postat av: jasmine

http://www.youtube.com/watch?v=TQywPbMSMoo&feature=related



En jätte fin twilight-låt! Lyssna!

2008-12-17 @ 13:08:34
Postat av: My

Caroline - Tack så himla mycket :) vi blir så glada när vi hör sånt här. Synd att vi har en liten svacka bara.. men vi kommer säkert upp på humör snart igen. Afro-tången är min syster Liza's och vad jag kommer ihåg så köpte hon den på Åhlens för runt 300 kronor. Ska föra komplimangen vidare till Liza om hon inte läser den här :)

Kramar på dig!

2008-12-17 @ 19:21:43
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0