Det värsta...

Det värsta jag vet är att stå på flygplatsen och vänta på att högtalaren ska ropa ut mitt plan,

att luta sig fram och veta att denna varma omfamning, denna underbara doft, dessa varma läpparna kommer inte vara nära mig på många nätter, många dagar,

att se dörren öppnas och veta att jag måste gå, varje steg skär in i hjärtat likt en kniv,

att vända mig om och försöka se mellan tårarna, att se mitt liv stå där med min tröja i handen, luktandes på den med tårarna på kinderna,

att sedan se ut genom flygplanet när det rullar och veta att det inte går att stanna, att detta är sista gången på många dagar vi andas samma syre, står på samma mark i samma land...



Det näst värsta jag vet är att komma hem och inse att det är tomt igen, jag är ensam igen, att känna hans doft i mina kläder, i mina handflator och samtidigt veta att jag inte är kvar, jag är någon annanstans nu, i ett annat land.

Min fina Caner, om du bara visste hur mycket jag saknar dig...


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hösten ? :P

2008-12-18 @ 22:52:51
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: My

Nicole - hahah jag menade vintern! Här nere i skåne har vi bara haft höstväder och knappt något snö alls så hela jag är fortfarande inställd på hösten ^^

2008-12-18 @ 23:00:12
Postat av: emelie

Hej tjejer, gosh, vilken underbar blogg ni har! Jag såg att en annan tjej (caroline) hade kommenterat i tidigare inlägg ang afrotång 9 mm, var kan man få tag på en sådan? jag letar oxå =)

2008-12-19 @ 13:33:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0