uppdateringar

då var det dags för lite updates.
bloggen går segt nu i dagarna då liza har varit på ett sånguppdrag på en kryssning sen i onsdags, men snart är vi back on track! lagom till torsdag då jag åker upp till kärleken i stockholm.. tajming var det ja!
tycker även att mina systrar kan ställa saker till rätta och kasta in våran juldesign nu :)

kan även avslöja att jag under julklappsshoppingen kom fram till att jag troligtvis inte är mys tvillingssyster ändå..
något jag har misstänkt under flera år.. trodde dock inte att vi skulle ställas öga mot öga..

visst är likheterna slående?



puss! / Kim

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha :D

2008-12-09 @ 14:48:23
URL: http://kermiit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0