vampyrfetisch

Snart kommer fler bilder upp från juldagarna. Liza har gjort ett litet kollage som hon finslipat på :)

Måste bara nämna hur roliga o fina mina tjejkompisar är. De är nog det mest humörhöjande varelserna som finns!
Att man kan få ett sånt stort leende av människor är jag så lycklig för.

Moa messade mig helt otippat när jag var i stan med min pojkvän. Hon började sitt sms med en fras från boken Twilight (Om jag kunde drömma) som hon precis börjat läsa. Såhär löd det :
"du är det viktigaste för mig. ingenting har någonsin varit viktigare. Jag är i princip här vilket innebär att jag hellre dör än är utan dig" sidorna 232 . 242 får jag panik av. Sedan bara fortsätter det! klarar snart inte mer "Jag älskar dig" viskade jag. "Du är mitt liv nu", sa han helt enkelt. JAG DÖR och har bara 100 sidor kvar nu, vill inte att det ska ta slut såhär fort!

hahahahaha, min knasiga älskling.hahaha.

några timmar senare får jag ett lika otippat sms från min andra knasiga älskling, Nathalie.

"Jag skakar i hela kroppen när jag tänker på honom pga min vampyrfetisch.. ÄNtligen finns det en bok, ett fenomen, som görmin fetisch accepterad :D hahahaha. Jag är i himlen"

Alltså mina kära läsare, ni MÅSTE läsa boken(erna) :D

/ My

Kommentarer
Postat av: Tanja

De skapar ett beroende som aldrig förr. Vet inte hur många gånger jag har läst dem. Antar att vi ses på premiären 2009 i Malmö för den nya filmen New Moon!

2008-12-28 @ 16:43:00
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: moa

hihihihihi(a) jag ska ta och köpa bok 2 nu också, klarar inte att vänta:O

2008-12-28 @ 20:15:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0