Alla Hjärstans Dag-mys

Nu är jag hemkommen från en lååång jobb dag. Är ledig nu Fre-Söndag, ska bli sååå skönt!

När jag kom hem så stod det lagad middag på bordet och en pojkvän vid spisen. Ni som känner min pojkvän vet att det värsta han vet och det han kan allra sämst är att laga mat så att finna honom i köket är en väääldigt sällsam syn, haha. Men där stod han idag och gjorde spagetti och köttfärssås (typ det enda han kan, men det är tanken som räknas, right?^^) och tände ljus på bordet! Naw..

Sen blir det Marängswizz som han också ska göra iordning. Känner mig som en prinsessa :) Till efterrätten blir det en film. Ska se om jag hittar nåt spännande!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0