Dagens Ebay-shopping

Blommigt är ju vårens&sommarens måste. Allt ska vara blommigt och fint. Såklart har tanken slagit mig att haka på den trenden även om mönster inte är min starkaste sida på kläder. Hittade dock en klänning på Ebay som jag blev rätt så kär i direkt. Efter lite rådfrågning med systrarna så slog jag till! :)

image4866


65kr från USA

Dock kommer jag byta skärpet och sätta dit ett brett svart och tillägga en svart liten axelrems-väska för att tona ner allt mönstret lite ^^ Ungefär så här tänkte jag mig:

image4867


Visar mina grymma paint-skills, haha.

Hoppas den passar! Är jätte spänd! Första gången jag har ngt så blommigt i min garderob. I´m stepping out of my shell. Haha!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Caroline

carolinelidman.webblogg.se/1202112602_tvlingsdax.html

Tävlingsdax! In och delta vetja :)

2008-02-04 @ 10:04:38
URL: http://carolinelidman.webblogg.se
Postat av: Emy

jättesnygg. känns verkligen som en Carrie-klänning.

2008-02-04 @ 19:13:16
URL: http://emscatwalk.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0