Dagens onyttiga

Jopp, jag hade rätt igår när jag sa att det kändes som att jag var på väg att bli sjuk. Vaknade imorse med världens nästäppa, huvudvärk och ömhet i kroppen. Åh.. hatar att vara sjuk! Dock varar mina sjukdomar oftast bara en dag eller två som tur är. Så idag blir det till att vara inne, sitta med mjukisar, titta på tv och äta sjuke-gotti.

Man får äta gottis när man är sjuk ^^

Vad gör man när sockersuget sätter in och man är för sjuk för att gå ut? Jo, man bakar det enklaste som finns för att stilla behovet, kokosbollar!

image5091

Mums!

Nu ska jag ta mitt lilla fat med kokosbollar coh sätta mig och titta på gårdagens American Idol (det som visades i USA igår) och mysa.

Kram på er! Liza

Kommentarer
Postat av: Carro

Guuuuud så gott !

2008-02-21 @ 16:29:25
URL: http://acmd.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0