Gårdagen i bilder

Här har vi två bilder från bröllopet. Det var verkligen jätte fint och bruden samt tärnorna var så vackra! Dom körde den amerikanska traditionen då pappan lämnar över sin brud till den blivande maken. Jätte fint! Så vill jag också göra.

image4859

När jag kom hem kom systrarna över och vi pratade en massa skit gjorde hemlagad pizza, bakade och myste i soffan. Jag hade köpt French Manicure från H&M's egna märke som jag testade på mina äntligen nästan utväxta naglar ^^
image4860
Vilken skillnad det blir med lite lack över! Tyckte faktiskt att det var ett bra manikyr-set. Lätt att måla och det torkade fort. 59kr tror jag att det kostade.

image4861
Nu blir det frukost!

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Carro

Oj, vilka fina bilder !

2008-02-03 @ 13:03:29
URL: http://acmd.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0