Gårdagens party

Då har man avklarat en helg med spelningar! Alltid lika kul! Idag är jag dock riktigt seg och vaknade klockan 13:30! Blev en sen natt (eller morgon^^) igår då jag bland annat satte mig i köket kl 04:30 och gjorde varma mackor. Inget slår nattmat när man varit ute! :)

Igår hade jag lite Schlagerparty innan spelningen och bjöd på snacks och drinkar:

image5033


En av spelnings outfitsen har vi här:

image5034


Satte ett brett svart sidenband runt kjol-linningen och band en stor rosett bak på ryggen. Skorna är från Ebay och klänningen från Gina Tricot.

Hoppas ni får en riktigt mysig Söndag! Nu ska jag göra pannkakor! Mums!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0