Godmorgon

Var hälsade, kära läsare.

Idag är det Torsdag och idag blir det en (trots ångestfyllda dagar innan) rätt lugn dag.
Skulle egentligen ha deadline med en affish idag men läraren är sjuk (phew).

Blir istället idag bara medieproduktion. Ska få besök av en sexualupplysare som heter "phato" lr nått liknande :) Hon ska prata om kondomprojektet som vi ska hålla på med i några veckor nu på grafen. Vi ska designa och göra affisher som ska få malmös ungdomar att använda mer kondomer ^^ (blir det tillräckligt bra så trycks det upp på tröjjor och allt).

Senare idag så har jag ingenting bestämt. Jag har fått ont i halsen (noo).
Helgen ser ut att bli lugn, jag ska se melodifestivalen här hemma med familjen och lite bekanta (det är vår lilla kära tradition).

Nu måste jag göra mig klar om jag inte vill se ut som ett troll i skolan!
image4907
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0