godmorgon

hahahaha, det är alltid lika roligt att logga in på bloggen och se att nån annan publicerat något nytt :') Kims inlägg fick mig att skratta riktigt mkt.

Idag är det Fredag. Ska ha prooooov idag på franska&Industriella Revolutionen =S Fast sen slutar jag också väääldigt tidigt efter det så jag ska inte klaga :)

Pappa kommer lite senare med en leverans inför ikväll ^^

Kommer bli riktigt mysigt ikväll. Nathalie ska förhoppningsvis sova hos mig också, WOHO inte ensam!

Äntligen ska jag få användning av mina nyinköpta kläder!

Wish me luck!

image4921
(Jag och Nathalie (lite Moa) en tidig morgon i Åhus när vi bestämde oss för att sluta festa)
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0