Godmorgon

Maahh vad jag var trött imorse, hade varit skönt o sova till tolv idag. Bara stänga av klockan och dra duntäcket över huvudet :') men tyvärr är jag för svag för att göra sånna kriminella gärningar när jag har skola.

Idag är det tisdag vilket betyder att jag slutar toooooolv :)

Ska ha en person på besök idag också, Youki heter hon och är tydligen världsmästare på utställningsteknik (?).
Sen är jag fri som en fågel!

Snart är det Alla<3Dag, usch. En hemsk dag för alla ensamma. Jag tänkte iafl blogga om lite presenttips för den som är strandsatt i det oändligt stora gelehjärtan/ros-området (vet att det uppskattas).

Nu ska jag lägga upp en outfit (ska bara gå o fota den först)!
image4977
Håll utkik!
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0