Godmorgon

Idag är det lördag :)

Jag vaknade runt ett, sköönt att sova ut, fast det kankse jag inte gjorde om jag la mig fem? hmm.
Hade riktigt trevligt med mina tjejer igår (och Jesper och Mattias ) :)

Man brukar ju säga att förfesterna brukar vara det bästa på kvällen och jag måste nog hålla med lite där (även om det var roligt att dansa hela natten).

Kommer nog upp lite filmer + bilder senare, har inte så mycket bilder men filmer är ju alltid roliga att titta på :)

Idag ska jag bara ta det lugnt och se på film. Måste se en film som heter Shawshank Redemption till skolan då jag har Engelska C som kurs. Tänkte titta på den här vid datorn med kinesisk subtitle, doh vad tråkigt!

Senare blir det Melodifestivalen med familjen. Anna kommer ju vara på teve, då måste man ju bara titta!

Nu ska jag se filmen!

/ My

Kommentarer
Postat av: anna l

ÅÅÅ ni är så fina :)

En kram till mamma NINNI o Thomas skickar jag här igenom...så söta ni är.

puss puss (Vi skall till gloooooben...gahhhhh va galet)

2008-02-24 @ 20:58:34
URL: http://enoka.mikamusik.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0