hmm

Ja vad ska man säga. Jag måste skriva av mig, vet att många viktiga personer läser detta.

Jag mår inte bra (har nt mått bra på ett bra tag) och det vet jag att många andra inte iheller gör. Inget blir som man tänkt och det krävs två för att ha problem.

Igår var blandade känslor på högsta nivå. Jag har nog aldrig i hela mitt liv blivit så förnedrad som jag blev igår.

Att en massa påhittade grejjer kan få en människa att gå så långt är läskigt.
Att se nya sidor hos en människa som varit så nära en så länge är läskigt.
Att lögner skriks ut framför mina vänner för att jävlas är läskigt.

Jag vill aldrig mer ha någonting som helst med det gamla att göra eller personerna.
Jag måste starta om, och det måste bli utan dig.

Hör inte av dig till mig

/ My

jag hade kunnat begrava mig själv i depression nu eller skadat mig själv, men det gör jag inte för jag är jävligt mkt smartare än så.

Kommentarer
Postat av: moa

jag finns här när du vill berätta my

2008-02-09 @ 15:27:03
Postat av: Victor

kanske lägga ut det i aftonbladet me? =(

2008-02-10 @ 04:17:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0