Rosetter i stora lass

Rosetterna har verkligen gjort intåg i modevärlden. Allt ska ha en rosett nu förtiden. Jag älskar det! Finns inget sötare än att piffa upp en outfit med ngt så sött.

Man ska helst ha stora rosetter på klänningarna:

image5029

Och väskorna ska piffas upp med en stor rosett:

image5030

T.o.m frisyrerna ska helst vara uppsatta likt en rosett:

image5031

Det senaste som jag sett runt bland de stora märkena nu inför vår&sommar-modet är solbrillor, formade som såklart, en rosett:

image5032

Rätt snygga brills, men nog inget för mig. Jag hade nog sett tokig ut i dom, men dom kommer säkert bli en hit ändå.

Vad tycker ni själva om rosettmodet?

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0