Sjung om studentens lyckliga daaaar!

Jag och Liza hade ett smått halleluja-moment igår när vi ramlade över min blivande studentklänning.
Ringde Liza i panik 5 minuter innan mitt prov, hade slötittat på ebay och plötsligt så stod hon där.. åh!
Senare på kvällen tryckte vi på "buy now" knappen och nu väntar vi på att den ska anlända hem.
Passande klädsel eftersom att min entré på studenten involverar att min klass ska komma insläntrandes på en båt medan alla föräldrar står vid kajen och väntar in oss.
Jag borde ju stå längst fram som en sjöman :)

Slängde in en studentmössa och ett par skor för att få en helhet :)

Vi älskar den va?
image4937

 265 kr (klänning + frakt), ebay

puss! / Kim

Kommentarer
Postat av: SANNA/LASTBILA.

eran blogg är verkligen söt.
tycker om den, verkligen :)
och WOW vad ni kan fynda! :P

2008-02-08 @ 18:23:06
URL: http://matkriget.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar räcker inte! Fy FAN va fin den var!!

2008-02-08 @ 19:32:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0