Soliga dagar...

... har vi tyvärr inte mkt av denna tråkiga och mörka årstiden. Igår sken dock solen och man märkte direkt hur energin steg och hur gladare man blir! Ge mig mer sol!

Min hud har aldrig varit gråare och blekare än vad den är nu. Jag solade alltid förr under vintern men kände inte att jag ville spendera så mkt pengar på det i år, så jag lät naturen ha sin gång med min hud.. ^^

Ikväll är det spelning och då tänkte jag dra på mig en av mina brun-utan-sol servett som vi fått sponsrat av Nails Body Beauty. Dom funkar verkligen och ger inte den där oranga färgen som andra kan ge. Dock varar inte färgen många dgr men det är ju perfekt för helger som denna!

image5017


Dom kostar bara 20kr/st och ni kan finna dom på DENNA hemsidan.

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0