Vår-skor

Då jag jobbar med skor så har jag faktiskt blivit rätt mätt på skor i alla former, tyvärr! Innan älskade jag skor mer än allt annat och visst, det gör jag ännu! Orkar bara inte ränna runt i alla affärer i stan som säljer skor. Nej, tur att det finns internet iaf, som man kan spana lite bland :)

Såg att Nilsons faktiskt får in himla snygga pumps! Får titta runt där när vi närmar oss Kim&Mys student för att hitta några fräsiga pumps, haha.

image5075

Sen är det tydligen inte bara Skopunkten som får in Keds-liknande-Mischa-Barton-Skor heller. Tydligen får även Nilsons in liknande ballerinas. Snyggt!

image5076


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Visste inte att skopunkten fått in såna skor, det måste jag kika in någon dag :)

2008-02-20 @ 23:04:37
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0