Actors Guild Awards

Igår var det tydligen en stor gala! Inte mindre än "14th Annual Screen Actors Guild Awards".
Kändisarna flockades på rödamattan och här är några som jag fiskade fram :)


från vänster: Nikki Blonsky, Amanda Bynes, Angelina Jolie, Brad Pitt, Ashley Tisdale, Debra Messing, Ellen Page, Ellen Pompeo, Kate Beckinsale, Lisa Rinna, Michelle Pfeiffer, America Ferrara, Christina Applegate, Eva Longoria, Marcia Cross, Nicolette Sheridan, Sandra Oh, Teri Hatcher.

image4806

Vem bär den snyggaste klänningen?
Jag tycker nog faktiskt Angelina Jolie's vintage klänning är finast, den är så annorlunda och jag tycker färgerna smickrar henne.

/ My


Kommentarer
Postat av: Frida

Asså jag var uppe och tittade lite på galan, Kanal nio sände den. Det jag tyckte var lite upprörande var att alla tallrikar stod orörda, alltså INGEN hade ätit. Kan ju säga att det såg inte äckligt ut precis :)

2008-01-28 @ 17:26:18
URL: http://studenten25kvm.blogg.se
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Den sista klänningen, vet inte vem som bär den dock. DEN ÄR JU UNDERBAR :) Riktigt fin.

2008-01-28 @ 22:10:24
URL: http://www.piggylotten.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0