Billie the vision and the dancers

image4714


Tänk er en varm sommarkväll, det låter lågt från gräshoppor i gräset och buskarna, folk pratar lågt överallt och det ligger ett sorl över alla filtar. Uppe på scen står ett band och spelar och man behöver inte ens ha på sig en kofta så ljummet det är utomhus. Där vill jag sitta ikväll, med solnedgången och en hand i nacken. På en filt mitt i gräset vid mölleplatsen och mysa till mitt favoritband.

När vi nyss startade bloggen tipsade jag om Billie the vision and the dancers, men det var ju ett tag sen så jag gör det igen. Här kommer en video, det är svårt att välja en favoritlåt för alla är så mysiga och fnittriga men jag ger er också deras myspace här.



/ Kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0