Dagens Ebay-shopping :)

Jepp, jag vet.. Det blir mkt hembudande, men som jag sagt innan: Jag kan inte kontrollera det när det blir så billigt! Det vore ju en skam att låta ngt så sött bara vara.. :)

Budade ju hem en klänning till Kim i förrgår för 13kr. Vi hade ögonen på en annan klänning från samma säljare som gick ut idag och lyckligtvis vann vi den me! Yei! Dock lite dyrare.. 17kr(1,3pund).. haha. (Budade ut den andra tjejen när det var 10 sekunder kvar. Vad snopen hon måste ha blivit.)

image4704

Vill ha hem dom nuuu! Men väntar spännt på en sista auktion från samma säljare som går ut ikväll.. 3st gillt ska det ju vara, sen får vi vila lite till löning! ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Ida

Kostar den 17 plus frakt eller har du räknat in det? För 17 (för att inte tala om 13 kr) kr är ju rena fyndet för en sådan fin klänning! Bra blogg föresten! Keep up the good work!

2008-01-23 @ 15:26:08
Postat av: Anonym

hur hittar ni alla såna här söta grejer!
tycker allt är dyrt som jag hittar där, eller iaf "dyrt" jämfört med vad du lyckas med!

2008-01-23 @ 15:26:41
Postat av: My

Ida - Den kosta 17 kronor utan frakt =) frakten varierar men brukar nt överstiga 40 kr på allt vi köper och det är ändå ett fynd =D. Tack så jättemycket! alltid kul o höra!

Anonym - Vi letar mycket mycket och mycket ^^ är väldigt svårt att hitta söta och billiga grejjer på ebay men det gäller att vara specifik med det man söker och sedan gå ner till de låga fraktpriserna och budpriserna :) Hoppas du hittar nått snyggt!

2008-01-23 @ 15:37:39
URL: http://threeofakind.blogg.se
Postat av: Marina

Vad söker ni på för att hitta de där fina klänningarna? Tycker mest att det finns skit och när det dyker upp nåt snyggt är det svindyrt!

2008-01-28 @ 10:53:38
Postat av: Liza

Marina - Jag söker inte på ngt speciellt faktiskt. Klänningar i min storlek. Dock istället för att titta igenom alla 44 000 objekt som där är så trycker jag på "lowest peice"-knappen som gör att alla kommer i pris-ordning med dom billigaste först. Sen bevakar jag dom jag tycker är fina och ser hur mkt som går upp i pris och vilka som är billiga ända in i slutet. Kram!

2008-01-28 @ 13:45:05
Postat av: Marina

Ahha! Lowest peice-knappen! En sån visste jag inte att det fanns! Det kan ju vara väldigt hjälpsamt! Tack för hjälpen och för en underbar blogg som får dagen att bli lite ljusare!

2008-01-28 @ 20:27:04
URL: http://www.hennes.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0