Dagens låt!



Dagens låt!

Säkert - Vi kommer att dö sammtidigt du och jag

Denna låten är så glad och härlig :) Blir alltid på så bra humör när jag hör den.
Kom ihåg att den spelades på Kb förra helgen, det måste ha sett mysko ut när alla stod på dansgovlet och skrek "VI KOMMER ATT DÖÖÖ"
hahahah :)

"Dansade brevid dig
Ville gå hem vid fyra
Men jag stannade till sju
Utan att våga säga mer än hej
Du är rätt ung
Jag är äldre än du
Men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll"


/ My

Kommentarer
Postat av: Emil

lite samma ska som när mora träsk spelade på våran nollning. massa studenter sittandes på golvet och sjunga..

2008-01-25 @ 08:54:23
URL: http://fmil.blogg.se
Postat av: moa

ahahha DET var roligt :D:D:D:D

2008-01-25 @ 13:18:50



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0