Dagens outfit!

image4593

Dagens outfit!

Eftersom dagens outfit uteblev igår så kände jag mig lite skyldig att göra en idag :)

Här har jag på mig för första gången en kofta som jag fått på julafton av min kära syster!

Kofta - Ebay
Bälte - Veromoda
Jeans - Ebay
Väska - Ebay

Jag älskar att ha på mig saker ifrån Ebay för då kan man nästan vara helt säker på att man är ensam på de flesta ställen med att ha ett plagg :) Finns det något jag inte tycker om så är det massproducerade tröjjor och linnen ex ifrån Gina tricot (ibland), allt förlorar sin glans när man ser att så många andra har samma,
tycker jag iafl :)


/ My

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken snygg tröja!!

2008-01-10 @ 13:33:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0