drömtydning


Jag har aldrig drömt något speciellt som jag kan komma ihåg och har aldrig haft några såkallade "sanndrömmar" men nu denna veckan så har jag drömt  om en grej vid 3 upprepade tillfällen :O och jag är så nyfiken på om det kan betyda nått speciellt.

Jag har drömt att jag varit gravid/haft barn (obs jag är inte/vill nt ha barn förräns jag är 30 och har levt livet) och samtidigt varit väldigt frustrerad över det. Jag har nästan fått panik i drömmen för att jag blivit med barn.

Undra vad det kan betyda :)

Sökte upp på www.dreammoods.com och där stod detta :

"To dream that you are pregnant, symbolizes an aspect of yourself or some aspect of your personal life that is growing and developing. You may not be ready to talk about it or act on it. This may also represent the birth of a new idea, direction, project or goal."

Ooooo låter spännande :)
Kan nog relatera lite till det också..

Har ni haft en dröm nångång som upprepat sig?

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0