Julklapp

Jag brukar ge mina systrar en personlig gåva varje jul som har lite djupare tanke bakom. Förra året gav jag dom änglavingar i form av olika smycken. Dom är ju min små änglar som alltid finns där.

Detta året köpte jag tre stycken likadana halsband till oss i form av tre stycken självstående hjärtan på samma kedja. Varje hjärta har sin egen färg. Guldig, silvrig och röd. Varje hjärta ska symbolisera oss tre systrar.

image4577


Tanken var att gravera in ett L i ett hjärta, ett K i nästa och ett M i det tredje (de första bokstäverna i vårt namn) men det hanns inte med och vi får göra det i efterhand..

Pga för liten kedja har jag själv inte kunnat använda det, men då kommer pappsen till undsättning och har köpt en fin silverkedja till mig. *Tack papps*

Så nu har vi alla tre samma halsband på oss.

Älskar er Kim&My! ♥


Kram Liza

image4578

Syns inte att det är olika färger på hjärtanen på bilden. Det var för mörkt i sovrummet när bilden togs :)


Kommentarer
Postat av: kaja

såå søtt:)
hva er ikke bedre enn et godt søsterforhold/søskenforhold?
Har selv et kjempefint forhold med min søster:)
Håper du/dere forstår min norsk;)
Kräm

2008-01-09 @ 19:58:35
Postat av: Liza

Kaja - Ja, visst finns det inget finare än att ha ett bra förhållande med sina systrar! Man kan liksom itne komma närmre än så! Vi tre är så otroligt nära varandra och dom är mina bästa vänner.. Hade inte klarat mig utan dom! Skönt att höra att fler har det så! Kram!!

2008-01-09 @ 20:03:24
Postat av: mamsen

O jag e såååå glad att ni har det så fint tillsammans .....vad kunde göra en förälder gladare????

Kram Mamsen

2008-01-09 @ 22:00:54
URL: http://ninniegustafsson.blogg.se
Postat av: Elin

Var kommer halsbanden ifrån? Jääätte fina verkligen!
Kram

2008-01-11 @ 09:50:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0