p.s jag älskar dig

image4622

p.s I love you

Jag bestämde mig för att se en riktigt känslosam film idag så jag valde denna nya filmen som snart kommer ut på bio :)

"Holly Kennedy har träffat sitt livs kärlek i den glada, spontana och kärleksfulla irländaren Gerry. Så när Gerry blir sjuk och dör står Holly helt handfallen. Men det visar sig att Gerry har haft en plan och skrivit tio brev som levereras en gång i månaden, på olika fantasifulla sätt, till Holly för att hjälpa henne med sorgen och vidare med sitt liv. Varje brev avslutas med"P.S. I love you".

Efter att ha läst det så tänkte jag "wow den måste jag bara se"..
Dock måste jag nog säga att jag troligen haft för höga förväntningar på filmen. Jag hade velat se mer djupa scener och lite mer verklighet. Filmen var bra och fint gjord men jag vet inte, det var nått som jag inte gillade med den ändå.

DOCK vart där väldigt vackra låtar i den som höjde mysfaktorn en aning :)
En utav mina favoritlåtar med The Pogues - I'll love you until the end var den ledande sången, underbart!

image4623
Men ärsch, se den inte på bio, det e mitt råd :)

/ My

image4624



Kommentarer
Postat av: Tanja

Läs boken istället, den är 100 gånger bättre :)

Peace out, ha en bra kväll :)

2008-01-13 @ 17:06:21
URL: http://tanja.webblogg.se
Postat av: Magdalena

Läste boken den va rätt bra!

2008-01-13 @ 20:29:13
URL: http://Smultronros.webblogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0