Resident Evil - Extinction

image4521

Jag såg zombie-filmen "Resident Evil - Extinction" igår.
Jag har växt upp med R-E så att se denna film var rätt så naturligt för mig.

Jag har ingen speciell smak när det gäller filmer, utan är väldigt varierande och detta är något jag gillar väldigt mycket :)

Grymt saftig början som slukar en direkt.
Bra skådespelare också för den delen. Ali Larter (som man sett i Heroes som Niki/Jessica Sanders) har en roll här och hon klarar den utmärkt!

Skulle jag ge en negativ kommentar så skulle det varit om alla "onödiga" biroller överallt, det blev alldelles för mkt onödigt folk ibland känndes det som.

Men annars helt klart en sevärd film!

image4522

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0