Skönhetsafton

Igår hade vi som sagt ett skönhets/smink-party här hemma! Vi var ett gäng och fick föreläsning om olika produkter, fick prova på de olika grejerna och hade riktigt mysigt!

Fick äntligen inviga mitt julklapps-fat som jag fyllde med gott och bjöd på lite alkoholhaltiga drycker från Tyskland :)

image4530

I För-minglet spanades två inte allt för okända flicks in ^^

image4532
Kim&My

Mitt kök förvandlades snabbt till ett hemma-spa och det blev riktigt fint och inbjudande!

image4533

Riktigt bra skönhets-produkter och smink måste jag säga! Lite av den dyrare klassen, men tvivlar inte på att det är värt pengarna!

Det kändes som en liten kurs. Man fick prova på varje produkt med start från smink-rengöring, peeling, ansiktsvatten, krämer osv. till själva sminket med foundation, maskara, ögonskuggor, rouge osv. Absolut den perfekta förfesten!

image4534


Om ni vill ha en riktigt mysig tjej-kväll så kontakta Mary Kay för att få bokat ett hembesök! Kontakta även mig om ni bor i Malmö. En av mina närmsta vänner kan ordna partyn :)

Tack för en riktigt trevlig kväll!!

Kram Liza

image4535


Kommentarer
Postat av: Kiara

Gud va kul m. Skönhetsafton!

2008-01-06 @ 11:28:58
Postat av: Anonym

i vilken prisklass ligger deras produkter? låter kuuul:)))

2008-01-06 @ 13:25:46
Postat av: Liza

Anonym - Priserna är från 100kr upp till typ 500kr. Sen finns det paket med billigare priser om mna handlar mer än en grej. Ögonskuggorna låg på 100-lappen medans ansiktskrämerna och dylikt kunde ligga mellan 300-500kr. Kraam!

2008-01-06 @ 15:19:19
Postat av: Lisa Walker

Har själv varit på en sådan träff :) en kompis till mej anordnar också sånt!
Ansiktsserien är helt underbar, mitt ansikte var lent osm en babystjärt flera dagar efter jag använt det! dock är det lite för dyrt för mej nu, men då jag skaffar jobb och så är det definitivt något som jag kommer att köpa :)

2008-01-07 @ 13:39:01
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: julia

Kul!

2012-01-02 @ 17:54:30
URL: http://borntoplaythemusic.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0