totalt onödigt inlägg :)

Jag har mina absoluta favorit-knep när det gäller att få upp en familjemedlem ur sängen när man behöver det :)

1. man säger "okejdå du får vila lite till, jag väcker dig om en halvtimme" (obs funkar endast om personen i sig inte kollar på klockan)

2. man kommer in efter en kvart igen o säger "nu har det gått en halvtimme, upp och hoppa" hehehe..

3. Om ovastående inte skulle fungera så börjar man med att öppna dörren intill rummet så att vinddrag och störiga ljud kommer in till den lata.

4. Skulle det ändå inte fungera så kan man efter 10 minuter gå in och tända taklampan på fullt ljus hos den sovande.

5.  Skulle något utav dessa mot förmodan inte fungera så får man lov att använda våld, till måttliga grader ^^


Nu har jag äntligen fått upp Kim (vi kom till fas 4), Nu ska vi iväg och hämta hem take-away! Mums!

image4750

/ My

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!!

2008-01-25 @ 20:08:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0