Vårnytt på Skopunkten :)

Det har kommit in en hel del snygga skor på Skopunkten. Det är snart vår i luften och kollektionerna byts sakta men säkert ut.

Här är 2st pumps-cravings jag fått:

image4719

Är verkligen en sucker för rosetter! Kim har smittat mig ^^ De ovan är så himla söta! Dock är klacken på gränsen till för hög för mig. Det är ingen hit att ha en spelning i för höga klackar :/


image4720

De silvriga är också riktigt festliga! Gillar dom skarpt! Återigen en rätt högklack.. men får väl lära fötterna att gilla dom antar jag ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Jag gillar att du jobbar på Skopunkten ( det gör du väl?) alltså, då får man tipsen om nya snygga skor snabbt :D Föresten så var det väldigt annorlunda, men cool klack på de första. :)

2008-01-27 @ 22:03:22
URL: http://www.piggylotten.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0