Vickan Beckham

På tal om Vickan i förra inlägget så sågs hon klädd så här i förrgår i London med sin snygga make David ute på en lyxrestaurang.

image4550


Först och främst så måste jag påpeka pushen på boobsen. Lite too much för mig. Ser verkligen inte bekvämt ut för dom stackarna att tryckas upp och in sådär! ^^

Klänningen då.. Ja, på henne är allt snyggt! Klart hon lyckas bära upp den rättvist! Men det är verkligen inget jag hade velat ha eller hade klätt i. Det är nog som hade kunnat göra den snygg med den skrikande neon-färgen. Till och med matchande skor. Skorna är dock inte min favorit..

image4551


Vad tycker ni?

Denna duellen vinner dock David som alltid är lika fräsch och stilig! :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: hassan

ändå schyst :)

2008-01-07 @ 15:35:07
URL: http://pommez.blogg.se
Postat av: Kiara

Nee gud va cool hon ser ut! Speciellt skorna, det är inget man ser varje dag :)

2008-01-07 @ 16:34:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0