ÅH!

Vi har nog världens underbaraste läsare!

En urgullig tjej kontaktade mig för några dagar sedan efter ett dröm-inlägg om en klänning från Forever 21 som jag ville ha, men då frakten och tullen är för dyr så fick jag glömma det.

Iaf...

Hon bor i New York och sa att jag kunde beställa från sidan hem till henne och sen skulle hon skicka det hem till mig! ÄR det inte gulligt så säg! Jag blir helt rörd av att ngn orkar och vill göra ett sådant besvär för lilla oss! TACK Tanja!!



Ikväll ska det kollas hemsida och beställa finfina billiga kläder!! :D Längtar! Måste få systrarnas besätllning med ^^

Nu... Jobb! Usch.. är seg, trött och inte på jobbhumör idag. Vad skönt det hade varit att få sova...



Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Emma

Liza! Om du gillar snyftfilmer så MÅSTE du se Ps. I Love you! SJUKT bra :)

2008-07-18 @ 15:34:13
URL: http://denrosaelefantens.blogg.se/
Postat av: Liza

Emma - OM jag gillar snyftfilmer! :D Finns inget bättre! Tack för tipset! Ska ta och se den i helgen tänkte jag! Kraam!

2008-07-18 @ 19:36:24
Postat av: Stina

Nej, men GUD vad gulligt av henne!! Vilka söta människor det finns!

2008-07-18 @ 19:49:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0