FREDAG

On Fridays I'm in love!!

Hejhopp.

Håller på o planera med mina damer om vad vi ska hitta på ikväll. En massa vidarebefordrade sms och förslag flyger omkring i sms-himmlen just nu ^^

Underbar Fredag. Jag är pepp. Mycket kul har hänt på senaste tiden. Boom chicka wah wah.

Det lutar åt spakväll med manikyr, ansiktsmask, myskläder och fruktsmoothi? Fast vet inte om alla har fått förslagen till sig ännu. Aja dom läser min blogg strax kan jag tänka mig och då blir det lite klarare. Festa är vi inte alls sugna på. Åhus tog ut sin del om man säger så. Har inte visat bilder därifrån ännu, får ta o göra det :O har helt glöm bort.

Har åhus, kent/håkan + middags bilder som inte kommit upp ännu här. Har bara varit alldeles för trött och upptagen =/

Skärpning my!

Nu är min lunch slut. Ha det gott!

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0