hahaah

Fick ett sms från min vän Moa precis :

"hahaha var bara tvungen att meddela att jag köpte samma klänning från Ginatricot igår på Novalund :'D hur stor chans är det?! :D men bytar den mot någon annan då ju men var tvungen att skriva så jag hämtar mig lite fran chocken :'D"

hahahaha, vi är nog ett tjejgäng i Malmö med en grym klädsmak :D hahaha. Skämt o sido. Som jag skratta när jag läste det.

Hade varit kul om tre av fyra kommit i samma klänning pa Lördag ^^

Som svar till moa (då jag inte kan messa just nu o vet att hon läser här) sa behöver du såklart inte byta den men förstar om du vill och förstar om du inte vill :D

/My

Kommentarer
Postat av: moa

hhahaha jag är fortfarnade chockad, jag provade inte den ens utan bara -grab and pay moa- :D:D jag får se hur jag gör :D

2008-07-01 @ 20:28:30
Postat av: Camilla

Säger ni på allvar "bytar" i skåne?

2008-07-02 @ 07:18:43
Postat av: My

Camilla - Nä Moa skrev bara så...... haha jo vi säger det :) :)

2008-07-02 @ 11:34:18
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0