Onsdag

Sjukaste drömmen på väldigt länge. Jag drömde att någon stor "Mtv music blabla"-gala skulle hålla hus i Danmark och att Coldplay skulle spela. Hela min dröm gick ut på att försöka hitta galan (som en labyrint) och att samtidigt hinna höra dom live innan dom slutat spela. Stressigt, jobbigt, ångestfyllt o allt på en gång. Om jag hann se dom kommer jag inte ihåg men en sak vet jag och det är att jag SKA SE DOM PÅ RIKTIGT DEN 18 SEPTEMBER!!! :D:D

Skönaste känslan o tänka så efter den jobbiga drömmen. Jag tror jag börjar bli besatt av Coldplay :|

För några dagar sedan så bokade jag tågbiljetter o hostel till den natten vi blir i Sthlm. Fick tågbiljett upp för 90 kronor och ner för 250 kronor. Hostelet gick på 360 kronor natten (med inräknad frukost). Helt galet billigt med tanke på att en enkel resa upp till sthlm brukar gå på 1000 kronor (om inte mer).

Ska bo på det centrala "Af Chapman & Skeppsholmen" som är ett hostel där man både kan bo i ett hus eller på en båt vid hamnen. Jag valde båt för det lät fräckast ^^

Allt är spikat o klart och jag kan fortfarande inte få det ut ur huvet att jag ska se dom.. det är helt sjukt... helt jävla sjukt. Fan vad jag älskar dom.


(hostel-båten) (jag kyssar Coldplays nya Cd på release-dagen utanför Virgin på TimeSquare NY)

Detta hostel och fler finns på denna hemsida.

/ My

Kommentarer
Postat av: Jess

haha, jag hatar ordet HOSTEL.. kanske på grund av filmen.. usch!

2008-07-02 @ 16:42:09
URL: http://jeessicas.blogg.se/
Postat av: My

Jess - hahaha, jag hatar också det ordet efter skräckfilmerna ^^ men hellre hostel än vandrarhem ;D

2008-07-02 @ 18:33:08
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0