Söndag

Idag har varit en riktigt seg dag. Det är skönt med såna dagar, Man får lite egen-tid vilket är rätt ovanligt.

Jag har precis gjort lite franskmanikyr på min naglar. Äntligen har dom vuxit ut! Jag har världens tunnaste naglar, så det är bara en tidsfråga innan dom bryter. Men tills dess får jag beundra mitt mästerverk, haha.



Jag använde mig av Sally Hansens vita nagellack och Creatives "moonlight"-lack. Vi blev sponsrade av det sistnämnda från Nailsbodybeauty. Det är jätte fint! Lite rosa-skimrande.



Nu ska jag slänga mig i soffan och läsa min nya bok. Att Älska Som En Porrstjärna av Jenna Jameson. Det är hennes egna ord från sitt eget liv. Ska bli riktigt intressant att höra hennes egen historia utan censur. (inte för att hon brukar ha det, haha)



Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Denying

Den boken är jätte bra! :)

2008-07-06 @ 21:41:04
URL: http://denying.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0