Tisdag

Ställde klockan på halv elva och snoozade i en timme! Jag är så himla himla trött.. det tar på en att jobba kvällskift och ställa om dygnet sådär.
Men jag klagar inte.. får sova ut och behöver inte känna panik när jag kommer hem vid tolv och inte har den där pressen över mig som säger att jag måste lägga mig direkt.. kan ju sova till ett om jag vill!

Önskar att jag kunde blogga lite mer men det kommer nog till helgerna.. just nu så har jag bara förmiddagarna att blogga på.. vilket liv man har!

Ska nog masa mig ur sängen, släcka ner laptopen och ta en dusch för att sedan äta frukost.. tror det finns lite jordgubbar kvar.
Och vilket väder vi har idag! Underbart..
Vad kul att man ska iväg o jobba då..

Men men..pengar är ju pengar och för de pengarna tänkte vi faktiskt ta en liten sista minuten-resa i slutet av sommaren.. men det viskade bara en fågel i erat öra :)

/ Kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0