Uppdatering

bläääää, blöööööö, bluuuuu, blaaaaaa....
sitter o packar en massa datachip/gröna/silvrigtmönstrade små brädor (jag vet att alla datanördar skrattar åt mig nu pga mitt ordval men det bjuder jag på ^^). Vet inte vad det är jag handskas med men ändå så sätter jag på en massa "varning varning"-lappar på det, hihi. Men jag är grym på mitt jobb, tro inget annat.

Dagen har varit/är seg och många är sjuka från jobb. Igår festade nästan alla arbetskamrater (över 23år) på Mazarin i Malmö heheheheh, that says it all.

Hinner iafl hem till Csi idag :) 00:20 börjar det på femman, säkerligen repris men vafan.

Nu ska jag sätta mig igen vid min "station" och packa. Btw Kim kom rusandes bakom mig o våldspussa/krama mig innan o sa att coldplay spelades på den stora radion :):):) my lite glad där.

Ha en skön kväll främling och ofrämlingar!

/ My

uppdatering :
FIck ett sms från min gamla klasskamrat Erik precis ^^ Ett litet leende när man jobbar o sliter som en galning här nere.
"Varvar ner med Happy-Feet efter jobbet och börjar tänka på dig av nån anledning :O"
hahahahaha. Varför man blir glad av en sån kommentar har jag ingen aning om ^^ Han kankse vet om att jag älskar dom små söta, fluffiga pingvinerna och älskar att hata dom halvstora finniga ungdoms-pingvinerna med voicecrack? hahah.


Kommentarer
Postat av: moa

ahahahaha jag dör

2008-07-03 @ 21:24:36
Postat av: Peaches

Vad tycker du om size 0-modeller? Gå in på vår blogg och tyck till!

2008-07-04 @ 01:23:19
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: lillis

ahahahhaa lilla erik. :D

2008-07-05 @ 23:19:29
URL: http://liiillis.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0