Håkan/Kent!



Som de flesta kankse förstod i mitt föregående inlägg så ska jag, Kim, Moa och Madde se Kent/Håkan Hellström på Onsdag i Helsingborg (Sofiero slott).

VÄRLDENS SJUKASTE KONSERT! :D
Det kan inte bli en bättre kombination än dom två. Det är helt galet.

Jag totalt avgudar Kent, dom är nog strax under Coldplay på min låtlista (och då är coldplay mer än nummer 1)
Har lyssnat på deras låtar i flera år nu o vissa av dom betyder så himla mycket för mig.
( Utan dina andetag, Ingenting, Kärlekenstunga, kevlarsjäl, Klåparen, om du var här, socker, den döda vinkeln, mannen i den vita hatten 16 år senare, generation X, hur jag fick dig att älska mig, stanna hos mig) för att nämna några :)



Håkan Hellström har jag börjat gilla detta året. Har äntligen fått upp ögonen för honom och nu är jag fast.
Ta mig till kärlek..
Hans låttexter o dom glada melodierna får mig att spricka :)
(Trubbel, Rocknroll blåa ögon, Klubbland, brännö serenad, för en lång lång tid, kom igen lena, det är så jag säger det) för att nämna några underbara.

Kommer gråta när jag ser Kent och skratta när jag ser Håkan. Vilken underbar dag!
Som tur är så är jag med min Moa och framför henne kan jag gråta hur mycket som helst :)
Jag är en väldigt gråtig människa som får fram tårar till allt. Nu börjar snart Extreme Home makeover och det är ett gryyyymt farligt program för en människa som mig ^^

Här är förresten låtarna (vi antar pga andra spelningar) som Kent och Håkan ska köra tillsammans :D

FAN VAD JAG LÄNGTAR!

LÅTLISTA – Kent och Håkan Hellström

HÅKAN:
Tro och tvivel
Ramlar
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Brännö serenad
13
Klubbland
Hurricane Gilbert
Känn ingen sorg för mig Göteborg
En midsommarnatts dröm
Kärleken är ett brev skickat tusen gånger
Extranummer
Nu kan du få mig så lätt
För en lång lång tid
Kom igen Lena!
Det är så jag säger det

KENT:
Stenbrott
Socker
Blåjeans
Ingen kommer att tro dig
Celsius
Kallt kaffe
Berlin
Ingenting
Vy från ett luftslott
Kärleken väntar
Avtryck
Den döda vinkeln
LSD, någon?
Generation ex
Om du var här
Dom andra
747
Extranummer
Kevlarsjäl
Utan dina andetag
Håll ditt huvud högt (ny låt)
Mannen i den vita hatten (16 år senare)


jag kmomer svimma när jag hör denna :) så många minnen o som jag skrikit o gråtit till denna låten. wow!
Kent - Om du var här


Den bästa låten med Håkan (enligt mig :)) tyvärr spelar han inte den på onsdag.
Håkan - Trubbel

Kalla mig tönt, emo och deppig. Rubbar inte mig för jag är isåfall den töntigaste deprimerade emo'n i hela j'vla sverige! (upptäck ironin ^^)

/ My

Kommentarer
Postat av: moa

OOOOOOOOOOH kan det inte bli onsdag nu nu nu nu nu <3333

2008-07-21 @ 20:30:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0