Varmt

Gud vad HETT det är, tror jag ska dö ibland.
Ska ut på stan och fixa med lite bankpapper och sedan så ska jag jobba kväll.. skönt med varierade arbetstider men man vill verkligen inte jobba kväll när det är såhär fint väder.
Nåja man kan inte få allt..

Ledsen för den glesa uppdateringen från min sida, har drabbats av min magkatarr igen i dagarna och försöker att bli frisk.
Man blir så trött på den efter sex år
Men ge mig några dagar till så är jag på topp!

under tiden kan ni få se åhusfilmen :) ta den med en nypa salt! haha.. och ursäkta våra icke-existerande sångröster mot slutet..





/ kim

Kommentarer
Postat av: Amilia

Jag gillar eran nya heder, skit snygg och personlig :)

2008-07-28 @ 17:33:25
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: My

Amilia - Tack sa himla mkt! :):) ha en bra dag i solen!

2008-07-28 @ 18:38:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0