för jag har tagit studenteeen!

igår var en helt OVERKLIG och sjuk dag
jag grät, jag skrattade, jag hoppade, jag sjöng och jag skrek
studenten är verkligen en surrealistisk dag, och flaket var det roligaste jag någonsin har varit med om

dagen efter är man lite tudelad, allt är slut på riktigt och här sitter man med studentmössan och tittar vad alla har skrivit
alla "lycka till" och alla kärlekshälsningar, man inser att man inte ska få träffas mer på samma sätt
men den sjukaste känslan var nog när jag fick new york-resan i studentpresent, jag har inte smält det än
min mamma blev nästan rädd så chockad jag blev, bara stod och stirrade i en kvart


(använde våra blåa linser)



tack till alla som gjorde den här dagen så himla himla fin!
/ kim

Kommentarer
Postat av: karin

va fin du var kim!! :D

2008-06-06 @ 12:00:49
Postat av: linda

hej var köpte du dina linser? skit fina!

2012-04-28 @ 18:55:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0