Godnatt



Godnatt på er alla? kan man säga så? :) man säger ju godmorgon och godeftermiddag när man hälsar och det behöver ju inte vara en avslutningsfras?
aja ^^

Ikväll har jag varit nyttig och äntligen packat upp det sista i min resväska från NY. Har inte tyckt att skor och dylikt varit så roligt o packa upp då dom lätt kunnat gömmas så bra i en resväska i rummet istället :) Min garderob är så proppfull att den inte går att stänga längre (bildbevis, haha).

Drog på mig min favoritmys-dress o satte på en film som jag lånat av min bror. "National Treasure 2 - Book of secrets". Jag har alltid älskat historia, deckare o gåtor så denna film var bara en tidsfråga innan jag sett :) Man skulle söka in på någon linje senare med Historia? hmm.. måste det vara så svårt o förutspå sin framtid?

Nu börjar klockan redan bli mycket och jag har ingen lust o vakna 14:00 imorn igen.

Godnatt på er allihop.

Kram
/ My


Får bli två oroväckande egoistiskt-lagda bilder på mig i min mysdress :) Bilderna är tagna efter min fotografering som jag var på för några veckor sedan (har inte fått dom riktiga bilderna ännu, grauw retande)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad du har snyggt hår! Hur får du till de där fina lockarna?

2008-06-29 @ 11:52:53
URL: http://applepie.blogg.se/
Postat av: Kim

Den filmen är så grym! Rolig, underhållande och inte så jävla klyddig som många såna här filmer tenderar att bli.

2008-06-29 @ 12:10:23
URL: http://kimzor.blogg.se/
Postat av: - PiggyLotten, Elin

haha, jag tänkte väl! du hade nog varit den enda som myser hemma i lockat hår och snyggt smink. :)

2008-06-30 @ 22:45:13
URL: http://piggylotten.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0