Lördag

Fick en liten snilleblixt igårntt att göra en ny header inför vår New York-resa så alla vet vart vi är ^^ Liza och jag satt o knåpade hela natten och tillslut blev den klar, woho!

Vi ska försöka uppdatera varje dag som vi är där. Skriva om allt roligt men även alla problem som säkerligen lär komma, haha. Det är helt j*vla sjukt att jag åker yellowcab i ÖVERMORGON! helt ofattbart :D

Idag kommer två klasskamrater till mig och sen ska jag förmodligen vara en stund med S<3bastian, måste träffa denna bit av himlen en stund innan jag försvinner i tio dar sen :)

Ska lägga in lite bilder från MIN student också strax, har sett att Kim har dominerat på det planet ^^. Har iafl gjort en New York-Kategori nu som finns bland dom andra kategorierna vilket gör det enklare för er att ha koll på inläggen när vi åker iväg.

Ha en grym dag!

Kraaaaamar
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0